niedziela, 17 marca 2013

Rozdział pierwszy

Wstałam dziś około godziny 6:00. Odbyłam poranną toaletę a na siebie włożyłam to . Ubrałam się cieplej, ponieważ na dworze pada deszcz.Dziwnie by wyglądała 16 latka biegnąca do szkoły w deszczu, ponadto w t-shircie. Weszłam do kuchni i przygotowałam sobie jajecznicę. Podczas jedzenia zadzwonił mi telefon. Julie - pomyślałam. Moje rozmyślenia się sprawdziły.

-,Cathrino Alvord dlaczego nie ma cię w szkole?! Ja się pytam?! - spytała zdenerwowana.

-,Eee. Przecież jest ... - w tym momencie spojrzałam na zegarek- 9:54?! Coo?! Kiedy to minęło!?        Wstałam o 6:00! - krzyknęłam i rozłączyłam się, nie pozwalając dojść jej do słowa. Założyłam szybko torbę, a wyciągnęłam zaś telefon i zamówiłam taksówkę. Czekałam coś około 10 minut. Wsiadłam do niej i powiedziałam do kierowcy:

-, Na Polish Street proszę. Po skrzyżowaniu w lewo i trzecia ulica z prawej - powiedziałam.

-,Jak pani sobie życzy - odparł radośnie i odpalił samochód.

Oparłam się o siedzenie które było dość niewygodne. Chuchnęłam na szybę, a ona pod tym mianem zaparowała się. Moim smukłym palcem narysowałam serce, tak sama od siebie. Uśmiechnęłam się pod nosem.Nim się spostrzegłam byłam już na miejscu.
-,Będzie to razem 53,35 zł. - podałam mu pieniądze i wyszłam z taksówki. Nie zważając na deszcz który padał z zachmurzonego nieba biegłam przed siebie, by czym prędzej znaleźć się w szkole. Po około trzech minutach znajdowałam się w jakże cichym pomieszczeniu.
-,Głupia jestem.Lekcje są - pomyślałam i pobiegłam do sali 23 w której odbywała się właśnie biologia. Mamy strasznie wielką szkołę. W jednym budynku znajdowało się 4 , 5 i 6 klasy podstawówki, gimnazjum , liceum jak i technikum + specjalistyczne lekcje dla studentów. Oczywiście każde klasy były podzielone na : "A , B , C , D , E , F ". Zdziwieni? Gdy chciałam już przekroczyć próg klasy zadzwonił dzwonek. Na szczęście nie zostałam staranowana przez innych jak to się mi zdarza. Moja wina że mam 1.69 wzrostu? Nagle....
---------------------------------------------------
Witajcie z powrotem !
Przepraszam że tak długo czekaliście { myślę } na ten rozdział
, lecz wyszedł jaki wyszedł.Myślę że spodoba się Wam .
CZYTASZ = KOMENTUJESZ


7 komentarzy:

  1. Nawet... liczyłam na to, że jak na pierwszy rozdział bedzie to coś ciekawszego. :(

    Niestety... przeliczyłam sie.
    Camille <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nagle co ? :o
    jestem strasznie ciekawa ..
    mógłby być troszkę dłuższy c:
    i przywiązuj uwagę to detali.. nie 'zł' tylko tam są funty c:
    ale tak to okeeeu c:
    czekam na następny c:

    http://if-you-walk-away.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dziewczyna jest troszkę podobna do mnie.Znaczy nie mogę tego na razie za dobrze ocenić,ale ja też tak mam że nie wiem kiedy jaka jest godzina xd

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się zapowiada, jest ciekawie informuj mnie na tt @Beliebers_05 i @forever_aalways o kolejnych rozdziałach.:)
    Zajrzyj do nas-------------> http://foreveraalways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne *-* / @iCassie_xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada.;33 czekam na nexta!.;)

    OdpowiedzUsuń